- Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania niezbędne:
- spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r. (U.2018.0.1260)
- preferowane wykształcenie wyższe w zakresie administracji, zarządzania i organizacji pracy lub minimum 3 - letnie doświadczenie na stanowisku sekretarza szkoły
- dobra znajomość przepisów prawa oświatowego i Kodeksu Pracy, znajomość zagadnień kadrowych, znajomość prawa pracy oraz praktycznego ich stosowania, znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzeń Rady Ministrów w spawie zasad zatrudniania i wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie powinna spełniać następujące wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera w zakresie programów biurowych podstawowych WORLD, Excel, poczta elektroniczna,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- preferowana znajomość S I O,
- umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji pracowniczej, a także dokumentów do GUS, ZUS, PFRON itp.,
- komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres,
- znajomość języka angielskiego
- Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sekretarza należeć będzie:
- dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych zatrudnionych, w tym:sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie akt osobowych i archiwizacja, prowadzenie ewidencji czasu pracy, wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań,
przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagrody, urlopu, odprawy itp., - wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych według zaistniałych potrzeb ( np. przepisywanie pism),
- sporządzanie i gromadzenie, a także przechowywanie sprawozdań statystycznych na potrzeby GUS oraz władz oświatowych,
- prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
- przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy,
- prowadzenie korespondencji z placówkami podległymi i urzędami dotyczącej zagadnień z zakresu prowadzonych spraw.
- terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,
- dbałość o należyty stan techniczny urządzeń znajdujących się w sekretariacie szkoły oraz o ład i porządek na stanowisku pracy.
- Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: 1 etat
- okres zatrudnienia: od 01.01.2019r.
- umowa trzymiesięczny okres próbny, po okresie próbnym nastąpi ewentualne przedłużenie umowy.
- Osoby ubiegające się o zatrudnienie powinny złożyć osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej im. Emilii Gierczak w Gródkowie, ul. Leśna ( pon.- pt. w godz. 8-15) lub przesłać pocztą na w/w adres oferty pracy zawierające niżej wymienione dokumenty w zamkniętej kopercie z napisem ,,Nabór na wolne stanowisko pracy ”
- podanie o przyjęcie do pracy;
- CV;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.;
- oświadczenie kandydata o tym, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych.
Dokumenty należy składać do dnia 28 listopada 2018r. do godz. 12.00. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
Oferta powinna być opatrzona własnoręcznie podpisaną klauzulą o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016, poz. 922 ze zm.)”.
dyrektor szkoły: mgr Beata Polaniecka