Aktualności
- Szczegóły
W ramach Innowacji Pedagogicznej z matematyki ” I ty możesz zostać Mistrzem Matematyki” uczniowie klas VII i VIII raz w miesiącu rozwiązywali testy matematyczne na swoich telefonach komórkowych poprzez platformę internetową Quizizz. Zadania pochodziły z arkuszy egzaminacyjnych.Wśród uczniów klas VII i VIII, którzy otrzymali najwięcej punktów wybraliśmy Mistrza Matematyki klas VII i klas VIII . Mistrzem Matematyki klas siódmych został Jakub Karwacki, a Mistrzem Matematyki klas ósmych Jakub Suszczyk. Dyplomy i nagrody obaj uczniowie otrzymają w dniu Zakończenia Roku Szkolnego .
Gratulujemy.
![]() |
![]() |
- Szczegóły
Co prawda koniec roku lada dzień, ale w naszej szkole jeszcze się dzieje. Dzisiaj 21 czerwca 2022r. odbyła się II edycja Konkursu Recytatorskiego „Wierszykarnia” dla uczniów klas I-III, zorganizowana przez Bibliotekę Szkolną.
- Szczegóły
Artur i Wojtek prezentują CERTYFIKAT PLACÓWKI WSPIERAJĄCEJ ZAANGAŻOWANIE DZIECI I MŁODZIEŻY w roku szkolnym 2021/2022.
Otrzymaliśmy go m.in. za realizację projektu Unicef „To działa(MY)”, w ramach którego przygotowaliśmy lokalne akcje społeczne. To była druga edycja tego projektu. W roku ubiegłym realizowaliśmy go on-line i powstały fantastyczne bazy eko-wiedzy, ćwiczeń wspomagających nasz kręgosłup i ciało podczas nauki zdalnej oraz sportowe wyzwania dla aktywnych. W tym roku postawiliśmy głównie na ekologię. Oprócz niezwykle ważnej kwestii smogu i prawidłowych sposobów ogrzewania naszych domów w okresie zimowym powstały projekty praktyczne dotyczące budowy kompostownika połączone z wprowadzeniem na szkolnym korytarzu koszy umożliwiających uczniom segregowanie odpadów. Nasi uczniowie żywo interesują się także sytuacją epidemiologiczną w naszym kraju. Powstały ankiety i zestawienia diagnozujące aktualne zwyczaje higieniczne i sytuację epidemiczną w naszej szkole, a nawet projekt szafki na maseczki. W grudniu działaliśmy także na światową skalę. W okresie od końca listopada do połowy grudnia odbywał się Maraton Pisania Listów Anmesty International. Podczas spotkania w szkole udało nam się napisać kilkanaście listów. Jeśli ktoś nie mógł być z nami w szkole, miał możliwość zaangażować się w to wydarzenie on-line, podpisując petycję lub samodzielnie pisząc maila. Wstawialiśmy się u władz różnych krajów za bohaterami, których prawa są łamane, którzy są niesłusznie więzieni, którym odmawia się kontaktu z rodzinami, którzy bezskutecznie domagają się sprawiedliwości.
Jesteśmy bardzo dumni z aktywnej postawy naszych uczniów KL. VIII i pracy na rzecz lepszego jutra dla wszystkich.
Koordynator: Monika Rafalska-Suchanek
- Szczegóły
Klasy IV-VI zwiedzają dziś jaskinię Raj. Niestety w środku nie można robić zdjęć, musimy wierzyć im na słowo, że było niesamowicie. Sporo emocji wzbudziła wizyta w Centrum Neandertalczyka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Szczegóły
W ubiegłym tygodniu odbył się szkolny konkurs wiedzy o trzech państwach, które poznaliśmy dzięki projektowi "Można lepiej! Można ciekawiej!" Miał on formę testu i został przeprowadzony w aplikacji kahoot. Bezkonkurencyjna okazała się uczennica klasy 7b Hania Polaniecka. Ex aequo II miejsce zajęli: Zosia Stachowska, Laura Gomułka, Nina Gajewska, Szymon Kwaśny i Jakub Karwacki.
- Szczegóły
W dniach 13.06. -17.06. klasa 3 przebywała na ,,Zielonej szkole” w Bukowinie Tatrzańskiej. Mieszkaliśmy w pięknej willi ,,Zbójnicówka” u pani Ani. Z naszych okien rozpościerał się cudowny widok na panoramę Tatr. Uczestniczyliśmy w wielu atrakcjach i wycieczkach turystycznych. Po przyjeździe W Domu Ludowym odbyła się pogadanka górala na temat piękna i życia na Podhalu. Mieliśmy okazję zagrać na nietypowych instrumentach muzycznych- kozie , dudach i dzwoneczkach. Nasza gospodyni zorganizowała dla nas ,,Zielony kulig” wozami z końmi na Rusiński Wierch, tam piekliśmy kiełbaski. Bukowina to termy , więc całe czwartkowe przedpołudnie spędziliśmy w gorących basenach. Kolejną atrakcją był wyjazd do ,,Ogrodu zabaw- Bania” w Białce Tatrzańskiej. Tam korzystaliśmy z dmuchańców, ślizgów w pontonach, ściance wspinaczkowej. Oczywiście odbyła się dyskoteka, w której królował nasz kolega Alan. Nie zabrakło również wizyty w typowej, góralskiej bacówce, gdzie zakupiliśmy oscypki dla naszych rodzin. Ostatni dzień spędziliśmy w Zakopanym na Gubałówce. Przewodnik tatrzański przekazał nam wiele cennych informacji o Tatrach. Wyjazd był idealną okazją do nauki samodzielności i odpowiedzialności. Mimo, że wróciliśmy już z Bukowiny to w naszych głowach jeszcze na długo pozostaną wspomnienia. Naprawdę miło spędziliśmy ten czas i zapamiętamy go na długie lata. Serdecznie dziękujemy pani Ani i Pani Darii, które otoczyły nas wspaniałą opieką.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Szczegóły
Uczniowie klasy III z uwagą wysłuchali ciekawej prelekcji w Domu Ludowym w Bukowinie Tatrzańskiej. Mieli okazje usłyszeć sporo o tradycji i kulturze mieszkańców tej części Polski.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
- Szczegóły
Szkolenie w ramach programu „Można lepiej, można ciekawiej” duży nacisk kładło na współpracę pomiędzy uczniami. Panel Cooperative Learnig obfitował w wiele ciekawych metod i form pracy z młodzieżą. Jedną z nich było nauczanie kooperatywne Spencera Kagana. Jest to metoda uczenia się grupowego, która pomaga uczniom kształtować znaczące umiejętności związane z rozwojem osobistym. Jej zaletami są pozytywna współzależność, równe uczestnictwo oraz jednoczesna interakcja. Nauczanie kooperatywne pozwala uczniom na rozwijanie takich umiejętności jak: praca zespołowa, rozwiązywanie problemów, obrona konkretnego punktu widzenia, słuchanie innych i szanowanie ich pomysłów, a także wyrażanie własnych opinii. W tym duchu klasa VI zastanawiała się nad przyczynami upadku Napoleona Bonaparte. Uczniowie, pracując w grupie, zdobywali informację o etapach wyprawy rosyjskiej Napoleona, a następnie na kolorowych karteczkach wybierali cztery przyczyny klęski Napoleona. Na koniec lekcji wspólnie dyskutowaliśmy, które należy umieścić na plakacie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |




































